De afgelopen dagen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen.

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 April 2012 | Australië, Melbourne

Zo ik zal jullie maar weer eens op de hoogte brengen van wat ik hier in Australie allemaal uitgespookt heb de afgelopen tijd. 
Ik ben nog steeds in Melbourne. Het bevalt me hier erg goed. Ik heb nog steeds het schoonmaak baantje in het hostel. Maar ondertussen heb ik ook een ander betaald baantje gevonden bij een exhibition center. Waar ik waarschijnlijk vijf dagen in de week ga werken. Morgen heb ik een meedraai dag en als alles goed gaat kan ik volgende week beginnen. Mijn taak bij het exhibition center is het verkopen van kaartjes, flyeren en achter de kassa in de giftshop staan. 
In het hostel waar ik nu schoonmaak gaan ze twee keukens sluiten en verbouwen. Daardoor komt mijn schoonmaakbaan waarschijnlijk te vervallen. Dus op dit moment ben ik op zoek naar een gedeelde woonruimte in Melbourne. Want dat is een stuk goedkoper. En als het goed is heb ik dan een eigen kamer. En ik moet zeggen dat ik daar wel aan toe ben. 
De afgelopen weken dat ik hier in Melbourne was heb ik veel engelse mensen ontmoed. Met hun ga ik ook het meest om. We gaan af en toe uit eten, naar een film of wat drinken in de stad. Wat erg gezellig is. 
Ik ben ook al naar the great ocean road geweest. Met een paar mensen van het hostel (in totaal waren we met 8 personen) hebben we een auto gehuurd. En zijn we gaan rijden. We zijn in 1 dag tot aan the 12 apostles gereden en daarna weer terug naar Melbourne. Het was echt een geweldige dag. We hadden mooi weer en de sfeer was erg goed. 
Ook ben ik met Kirrily en Lydia die ik in Sydney heb ontmoed naar Bendigo geweest. Daar hebben we een hamburger gegeten als lunch en een beetje gechilled in het park. En ook die dag was het mooi weer. 
Dat is zo'n beetje alles wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Ik ga wel elke dag even de stad in. Daar loop ik dan rond. En dan vermaak ik me prima. Ik kom in Melbourne nog steeds elke dag nieuwe dingen tegen. Dat maar Melbourne zo'n leuke stad voor mij.
Ik denk dat ik tot ein mei in Melbourne blijf. En daarna ga ik verder naar het noorden.

  • 21 April 2012 - 06:44

    Fleur:

    Het klinkt of je het echt helemaal naar je zin hebt. Daar ben ik blij om.
    Mis je! Xx

  • 21 April 2012 - 06:55

    Selma:

    Wat fijn dat het allemaal zo goed verloopt. ik ben weer benieuwd naar je volgende verhaal. ben zo trots op jou! goed voor mekaar!

    XX

  • 21 April 2012 - 08:46

    Maria:

    hoi fleur
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ,en wat je allemaal onderneemt.En dat je een baan hebt gevonden ,top hoor .EN zo te zien heb je het backpackers leven aardig onder de knie.Geniet ,en succes met je baan.IK denk aan je.LIEFS.........

  • 22 April 2012 - 12:35

    Hannie Og Piet:

    Als ik zo de temperatuur op je site bekijk, dan hebben wij het hier maar bar slecht, koud en regenachtig. Stuur alsjeblieft wat hogedrukgebieden onze kant op dan ziet het er allemaal wat prettiger uit.
    Wij hopen dat je een kamer vind zodat je wat meer privacy hebt en geen rekening met een ander hoeft te houden. Lijkt ons aantrekkelijk en jou waarschijnlijk ook.
    Fleur het ga je goed en tot een volgende keer.
    Hannie og Piet.

  • 06 Mei 2012 - 14:42

    Ans Groen:

    Lieve Fleur,
    Fijn om je mail te lezen.Misschien heb je nu al een nieuwe baan en, heel belangrijk ,een eigen kamer .
    Ik vind dat je dat verdiend hebt.Leuk dat je aardige mensen ontmoet en dat je ook geniet van de stad
    Melbourne. Veel sukses Fleur! Liefs en groeten, Joris en Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Een reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Laatste dag in Melbourne

23 Juni 2012

Cairns - Darwin and Melbourne again.

28 Mei 2012

Update.

19 April 2012

De afgelopen dagen.

08 April 2012

Melbourne
Fleur

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 15019

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 25 Januari 2013

Een reis met Activity International

Landen bezocht: