Update. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu Update. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu

Update.

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

28 Mei 2012 | Australië, Melbourne

Lieve vrienden/familie,

Het is al weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen. Dit komt omdat ik de afgelopen tijd heb gewerkt in Melbourne. Dus ik heb niet zo veel meegemaakt om over te vertellen. Maar daar gaat verandering in komen. 
Ik heb besloten om samen met een vriendin die ik hier heb leren kennen te gaan reizen. Het plan is om met de trein naar Alice Springs, Darwin en Perth te gaan. We zien wel wat er onderweg gebeurt en of het bevalt om samen te reizen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben om weer te gaan reizen. Ik ben nu 7 weken in Melbourne geweest en ik heb het hier altijd erg naar m'n zin gehad. Maar het weer begint hier slechter te worden en ik heb het gevoel dat het tijd is om verder te gaan.
Daarnaast heb ik ook besloten om een half jaar langer in Australie te blijven. Ik heb het hier erg naar m'n zin en ik heb eindelijk het gevoel dat ik iets voor mezelf doe. En ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld. Als alles volgens plan verloopt ben ik volgend jaar rond januari of februari weer in Nederland.
Ik zal proberen wat vaker wat van me te laten horen. Maar soms schiet het er gewoon bij in.

  • 28 Mei 2012 - 07:38

    Ingrid De Vos:

    Hoi Fleur!

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Vond vooral de verhalen van Nieuw Zeeland erg leuk om te lezen (Henrie en ik zijn daar zo'n 12 jaar geleden een maand geweest)
    Geniet er van, zeker nu je een half jaar extra hebt!

    Groeten,
    Ingrid

  • 28 Mei 2012 - 13:01

    Iris:

    Haha, same here! Ik heb ook nog langgggg geen zin om weg te gaan, en blijf ook langer! :D Melbourne is awesome, vind je niet? Ik heb het daar iig errug naar mijn zin gehad. Zit zelf in Perth nou, maar begin morgen of overmorgen (afhankelijk van of de auto wil) aan een roadtrip door West Australie! :D
    Liefs

  • 28 Mei 2012 - 13:15

    Maria:

    hoi fleur.
    wat goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt,en dat je je zo goed voeld.je gaat wel weer een HELE reis tegemoet,dat wordt dus weer pakken en gaan.ik wens jou een met goed gevoel VERDERE
    reis.
    LIEFS

  • 28 Mei 2012 - 20:00

    Henk En Riny:

    fijn dat het zo goed met je gaat
    wij hopen dat je nog heeeeeeel veeeeeeeeeeel van dit land zal kunnen bekijken
    jammer dat het weer slechter wordt, het is hier de laatste week tussen de 25 en 28 graden
    dus waterweer (zwembaden in de tuin en lekker ijsjes eten)
    hier is alles oke (net Henk zijn verjaardag gevierd (26 mei) Wij wensen je nog een fijne tijd.
    tot horens.
    Groeten henk en riny

  • 05 Juni 2012 - 19:42

    Anne-Martine:

    Hi Fleur!! Ik vroeg me al af.. met een treinreis helemaal tot aan Perth.. maar je blijft dus een half jaar langer! Wat heerlijk joh. Je hebt de tijd (en je work and travel visum), dus die moet je ook maar goed gebruiken en er het beste van maken. Wat goed joh. Fijn dat melbourne zo goed is bevallen. Heerlijke stad, maar inderdaad kan het er erg koud en vooral winderig zijn. Time to move on. Darwin is ook echt fantastisch, en lekker warm :) Oja, vergeet King's Canyon niet he, zonde om alleen naar Uluru en Kata Tjuta te gaan. Enjoy enjoy en laat af en toe een kleine update achter, kunnen wij ook een beetje mee genieten (foto's?)
    Maak er wat moois van!!
    x Anne-Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Een reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Laatste dag in Melbourne

23 Juni 2012

Cairns - Darwin and Melbourne again.

28 Mei 2012

Update.

19 April 2012

De afgelopen dagen.

08 April 2012

Melbourne
Fleur

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 15019

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 25 Januari 2013

Een reis met Activity International

Landen bezocht: