Laatste dag in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fleur Groen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Melbourne

Door: Fleur Groen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Het is al weer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Dat komt omdat ik de afgelopen tijd alleen maar gewerkt heb. Nadat ik terug ben gekomen uit Darwin heb ik eerst een paar weken in the ancient rome exhibition gewerkt. Maar daar had ik het na een paar weken wel weer mee gehad. Een vriendin van me werkte op dat moment in een restaurant. En daar waren ze op zoek naar mensen. Ik heb daar de afgelopen 3 maanden als serveerster gewerkt en dat beviel me eigenlijk wel.
Maar nu is het weer tijd om verder te gaan reizen. Zaterdag ochtend vroeg vertrek ik met twee vrienden voor 10 dagen naar Tasmanië waar we een campervan hebben gehuurd. Ik heb gehoord dat Tasmanië erg op Nieuw Zeeland lijkt en ik kijk er erg naar uit.
Het plan na Tasmanië is om naar Adelaide te gaan voor een paar dagen en daarna naar Perth. In Perth moet ik weer een baan vinden. Ik ga proberen om daar farmwork te doen. En na Perth heb ik nog geen plannen. 
Wel weet ik al waar ik oud en nieuw ga vieren. Namenlijk in Sydney!
Nou dat is het eigenlijk wel zo'n beetje. Ik zal weer een verslag schrijven als ik Terug ben uit Tasmanië.

Lieve groetjes vanuit Australië!

  • 11 Oktober 2012 - 16:53

    Trees:

    Hallo Fleur,

    Wat leuk weer een verslag van je te lezen. En wat een goed idee om naar Tasmanië te gaan. Ik zou zo weer terug willen naar dat eiland. Hoop dat je een mooie vlucht hebt met helder weer. Hoe zijn de weersomstandigheden op dit moment in Australië? Volgens mij gaat het voorjaar worden daar. Gaan jullie nog een track lopen op Tasmanië? Ben benieuwd of je ook op de plek beland waar een van onze voorvaderen "Abel Tasman" aan land is gekomen daar. Port Arthur, een voormalige Engelse gevangenis, is zeer de moeite waard om te bezoeken. Neem daar wel de tijd voor, want er is veel te zien. En dan al die prachtige dieren die er in het wild leven. Hoop dat je er veel ziet, maar inmiddels ben je misschien al gewend aan al die mooie Australische dieren en vallen ze je minder op. Vanuit Hobart hebben Anne-Martine en ik toen een gecombineerde bus/boottocht gemaakt en albatrossen en zeearenden gezien. Helaas was het toen stormachtig weer, zijn we voortijdig moeten omkeren en hebben we geen walvissen kunnen spotten. Kortom genoeg te beleven, dus geniet er van met elkaar.
    Lieve groetjes uit Wierden, Trees

  • 11 Oktober 2012 - 22:27

    Henk En Riny:

    hallo Fleur
    wat fijn dat het goed met je gaat, hier alles oke.
    zondag hebben we de verkerken dag, we zullen je wel missen.
    Wij hopen dat je nog veel mooie dingen zult beleven en je het heel fijn zult hebben.

  • 12 Oktober 2012 - 08:32

    Selma:

    Oud en nieuw in Sydney! wat leuk!Have fun out there!

    X

  • 13 Oktober 2012 - 14:59

    Anne-Martine:

    Hai Fleur!

    Hard aan het werk geweest dus, dat dachten we al! Hopelijk weer voldoende dollars om even vooruit te komen en wat mooie dingen te doen. Overnachting in Sydney al geregeld? T is daar altijd zooo druk met oud en nieuw! Maar natuurlijk wel prachtig en superleuk om mee te maken. Vlieg je straks (wanneer ongeveer?) ook weer uit Sydney terug? Je hebt iig wel mooi de tijd zo om bijna heel Australie te zien. Nice.
    Heel veel plezier op Tasmanie. Wat mijn moeder al schreef.. we hebben daar echt een prachtige tijd gehad, heel mooi en lekker rustig als het het drukkere 'vasteland' bent gewend. Geniet!

    Grtz Anne-Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Een reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Laatste dag in Melbourne

23 Juni 2012

Cairns - Darwin and Melbourne again.

28 Mei 2012

Update.

19 April 2012

De afgelopen dagen.

08 April 2012

Melbourne
Fleur

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 3504
Totaal aantal bezoekers 15019

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 25 Januari 2013

Een reis met Activity International

Landen bezocht: