Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Groen - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Fleur Groen - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland!!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag zijn we naar Auckland gevlogen. De vlucht is goed gegaan. Ze hadden veel films die je tijdens de vlucht kon kijken. Ik heb crazy, stupid love gekeken. Ik kon alleen de laatste 10 minuten niet zien omdat we al in Auckland waren. Het was maar 2 en een half uur vliegen dus dat viel wel mee. Ze zijn in Nieuw-Zeeland alleen wel erg streng. Voordat we het vliegtuig in gingen moesten we een formulier invullen met onze gegevens. In het vliegtuig moesten we nog een keer zo'n zelfde soort formulier invullen en moest je aangeven of je de laatste 30 dagen in aanraking was gekomen met dieren of in een bos was geweest enz. Ook mag je geen eten en drinken mee nemen naar Nieuw-Zeeland.
In Auckland is het 2 uur later dan dat het in Sydney was. Dat is wel weer even wennen. Ik ben best wel moe van de vlucht. Dus vanavond lekker vroeg naar bed. 
Mijn eerst indruk van Auckland is goed. De gebouwen zijn hier niet zo groot als in Sydney en de mensen hier zijn erg aardig. Fleur en ik waren op zoek naar een supermarkt. Maar we wisten niet zo goed waar de dichtstbijzijnde supermarkt was. Dus ik vroeg het aan een vrouw op straat. Toen is ze helemaal met ons mee gelopen naar de supermarkt. Op de weg naar de supermarkt heeft ze meteen uitgelegd waar je goedkoop kunt eten en waar je goedkoop kunt shoppen. Echt heel aardig.
Morgen gaan we de stad verkennen en misschien ook nog wat toeristische dingen doen. 

  • 23 Februari 2012 - 09:21

    Anne-Martine:

    Hai Fleur! Wat leuk om te lezen dat je in Auckland precies dezelfde ervaring hebt als ik. Het zijn zulke waanzinnig vriendelijke mensen daar! Als je een mooi eiland wilt bezoeken.. Waiheke, bij de aankomst met de boot is direct een fietsverhuurtentje, kun je het hele eiland over fietsen, erg leuk!
    Vergeet ook niet om naar de Bay of Islands te gaan en lekker in een modderbad te plonsen :D
    Ik lees zo nog even je Sydney verhaal, eerst even het kleine mannetje wat te drinken geven en naar bed brengen. Heel veel liefs uit Nijmegen!

  • 23 Februari 2012 - 09:53

    Maria:

    hoi fleur.nou wat een verrassing, 2 verhalen op 1 dag.stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor.en dan tijdens de vlucht nog in de bios te zitten ook,geweldig.en nu ga je ook kamperen? toi toi.

  • 23 Februari 2012 - 10:10

    Trees:

    Hai Fleur,

    Na twee dagen niet achter de computer gauw even kijken of er een verhaal is van Fleur. En dan ben je al in Nieuw-Zeeland. Leuk idee hé, dat wij nu echt met onze voeten tegen elkaar lopen. Daar moest ik ook altijd aan denken toen Anne-Martine daar was. Hoe lang gaat je verblijf in Nieuw-Zeelqand duren. Ik ga straks weer even kijken in de mailtjes van Tien hoe het allemaal was toen zij daar verbleef, want in N-Z ben ik nog niet geweest! Geniet van al het moois (vooral van de zon) en de lieve mensen. Vanuit een grijs en regenachtig Wierden.

    Liefs, Trees

  • 24 Februari 2012 - 07:26

    Selma:

    altijd fijn om te weten waar je goedkoop kunt shoppen! maar goed je moet het nog een paar maanden meeslepen. of naar huis sturen! ben benieuwd naar foto's van N-Z!
    x

  • 24 Februari 2012 - 20:04

    Gerryherbst@xs4all.n:

    Jij reist wat af in korte tijd. Kan me voorstellen dat je je even moe voelt. Ben benieuwd of en wanneer je sporen van de Maori-bevolking tegenkomt!
    Liefs, van hier geen ander nieuws dan dat ik hersteld ben van een soort longonsteking (winter, he, met rondreizende virussen en bacterien!).
    Gerry

  • 27 Februari 2012 - 09:07

    Ada:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er lekker van. Wij hier in Houten vermaken ons best al zou ik ook wel wat zon willen. Lukt het nog niet met de foto's of verras je ons straks met veel foto's tegelijk. Veel plezier en tot je volgende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Een reis met Activity International

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2012

Laatste dag in Melbourne

23 Juni 2012

Cairns - Darwin and Melbourne again.

28 Mei 2012

Update.

19 April 2012

De afgelopen dagen.

08 April 2012

Melbourne
Fleur

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 15017

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 25 Januari 2013

Een reis met Activity International

Landen bezocht: